19 juli 2011

Hallo!
Gisteren een kaartje voor de geboorte van een meisje, vandaag een voor een jongetje.
Op beide kaartjes geen naam omdat degene waar ik ze voor gemaakt heb ze op voorraad wou.
Het papier is van Echo park, Summer days. Dan wat craft papier, een pons van Martha Stewart en de vierkante labels komen uit de Cuttlebug!
Ja die heb ik van een heel lief iemand cadeau gekregen vorige week! Ik zal er eens een fotootje van maken, kunnen jullie hem zien :-)


Verder nog van Basic Grey, het papier uit Basics collectie dat ik gebruikt heb voor de olifantjes en het bordertje links van het lint. Waar het lint vandaan komt? Ik koop het soms op de markt of bij een lokaal winkeltje hier of in Maastricht bij het Panhuis. Maar waar dit nu precies vandaag komt, weet ik niet meer. Oja, de bolletjes zijn weer enkele Dew drops.
Wat vinden jullie ervan?

Groetjes petra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten